Försenad del av Sjöbo marknad del två

I fredags började man dagen med en joggning tur sprang förbi de ilskna ankorna och sedan när man kom hem tog man en snabb dusch sen var det att göra sig klar för sjöbo marknad igen. Denna gången fyndade jag en väska och så köpte vi lite godis och en vaniljmunk till vovven. Blev sur att de inte hade något till stora hundar vid de stånden jag var och tittade på där de sålde hund saker. Efter marknade delade jag och älsklingen på en pizza och sen packade vi det sista. På kvällen hämtade pappa oss och vi åkte till Halmstad.
På lördagen gick vi en lång promenad med vovven och sen låg jag och hade feber och igår spelade vi boll med vovven på fotbollsplanen. Jag låg och hade feber halva dagen och på kvällen åkte vi ut till min syster och gick en promenad med deras hund Herman.
Idag vaknade jag utan feber dock kvart i elva så jag och älsklingen drack lite kaffe och sen begav jag mig ut och sprang. När jag kom tillbaks värmde vi en pizza i ugnen och sen på eftermiddagen har vi suttit på baksidan och solat.
Jag har även passat på att fått tvättat en del:)
| |
Upp