Sommar som varit

Har inte bloggat på ett tag nu beror på en mängd olika saker dels för att jag glömt bort det eller inte orkat men också pga internet ofta koppplas ur av den människan vi tillfälligt bor hos för att han sitter och spelar en massa.
Jag och Mats har nu varit tillsammans i mer än tre månader och de känns så underbara. Vi har gjort en hel del saker i sommar bla haft picknick, sett Eclipse på bio, badat, gått på djurpark i Köpenhamn och varit lite i Halmstad.
I torsdags träffade jag Terese de var verkligen ett tag sen och köpte då ett par jeans leggins=).
jag och pappa var en runda i Ystad i fredags och fick vissa saker på plats. Sedan körde han mig till Lund. Jag och pojken hade myskväll med potatisgratäng och qournfile. Vi såg filmen Heartbreak Hotel och vi visste inte ibland vad vi skulle ta vägen så mycket som vi skrattade=)

Nu ska vi dock sova. Vi var idag på fika hos hans pappa och hans flickvän

ha det gott
allmännt | |
Upp